Internetowa Giełda Towarowa NetBrokers jest największą w Polsce platformą skierowaną do firm działających na rynku rolno-spożywczym.  
 
 
wersja polska
wersja angielska
wersja rosyjska
 
Tabela ofert
 Kod firmy:
 ID:
 Hasło:
Wejście Rejestracja
   
 
  | O firmie | Cennik | Reklama | Informacje prasowe | Instrukcja obsługi | Kontakt | Charakterystyka Tabeli Ofert |
 
   
 
Miejsce na Twoją
reklamę
Miejsce na Twoją
reklamę
 
 
      Wyświetlanie wyników: 10 25 50 wszystkie                waluty online: [Bankier.pl]
 
 
 
    Dział Handlowy:  Gadu-Gadu 4997525 | wstecz | dalej | na dół | strona główna | administrator |     
 
 
Unia Europejska
  Wspólna Polityka Rolna
- Informacje ogólne
- Dopłaty bezpośrednie
- WPR na lata 2014-2020
- Płatności bezpośrednie

-

Handel zagraniczny
- Portal UE
   
Rynki towarowe
  Mięso
- Notowania
- Notowania rynków zagranicznych
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW: [ wieprzowina, wolowina, drób, baranina ]
  Zboże
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Pasze
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Owoce i warzywa
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Mleko
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Cukier
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Prognozy
- Ogólne,    Mięso
- Zboże,      Mleko
  Wykresy cen towarów
- Wykresy z tabeli NetBrokers
   
Wokół rynków
- Środki ochrony roślin [10]
- Pasze i dodatki [37]
- Przyprawy i osłonki [19]
- Maszyny i urządzenia [27]
- Usługi transportowe [74]
- Wędliny [14]
- Magazyny, chłodnie, itp. [44]
   
 
 
Opracowania
www.netb.pl
2018-05-16
Beko zebrało milion euro dla UNICEF-u

Beko zamieniło logo na rękawach koszulek FC Barcelony, aby zachęcić dzieci do odżywiania się jak mistrz i zebrało 1 000 000 euro dla UNICEF-u.

6 maja podczas El Clásico (starcia FC Barcelony z Realem Madryt), które jest najchętniej oglądanym klubowym meczem na świecie, Beko – partner premium FC Barcelony i wiodąca marka sprzętów AGD, zamieniła logo znajdujące się na koszulkach piłkarzy. Zamiast niego, na rękawach Pique, Messiego, Suareza, Ter Stegena czy Rakitica pojawił się napis #EatLikeAPro (#jedzjakmistrz). Miał on za zadanie zachęcić kibiców z całego świata do dzielenia się przekazem o zdrowych nawykach żywieniowych, co z kolei pomogło zebrać Beko 1 000 000 euro dla UNICEF-u.

#Jedzjakmistrz to globalna inicjatywa zainicjowana przez Beko, która przeprowadzana jest wspólnie z FC Barcelona oraz fundacją Barça Foundation. Inicjatywa ma za zadanie podnieść świadomość na temat otyłości wśród dzieci. Przy obecnych tendencjach, do 2025 roku ponad 70 milionów młodych osób będzie zmagało się z tym problemem. Celem Beko jest przyczynienie się do odwrócenia tego trendu poprzez kampanię #jedzjakmistrz oraz wspieranie UNICEF-u, który jest wiodącą na świecie organizacją działającą na rzecz dzieci.

Nie tylko uwielbiani przez kibiców piłkarze włączyli się do akcji. Firma Beko namawia ludzi z całego świata do partycypowania w kampanii poprzez zamieszczenie w mediach społecznościowych zdjęć i postów, które pokazują dobre nawyki żywieniowe. Za każdy post opatrzony #EatLikeAPro, Beko przekazało UNICEFowi 1€. Celem głównym było zebranie 1 000 000 €, który ma zostać przeznaczony na poprawę diety i ogólnego rozwoju 600 000 dzieci z Ameryki Łacińskiej. Inicjatywa okazała się globalnym sukcesem, pozwalając dotychczas zebrać całą kwotę dla UNICEF-u dzięki postom z hasztagiem # EatLikeAPro.

Drużyna FC Barcelony z dumą prezentowała swoje nowe stroje poświęcone tej inicjatywie. Zawodnicy byli idealnymi ambasadorami kampanii, zachęcając podziwiających ich dzieci do zdrowszego odżywiania.

Teraz fani mają okazję do zdobycia tej limitowanej wersji koszulki, która została podpisana przez zawodników FC Barcelony. Każdy post udostępniony na Twitterze i Instagramie między 7 a 25 maja, zawierający hasztag #EatLikeAPro zostanie automatycznie wpisany do losowania.

UNICEF zapewnia pomoc humanitarną dzieciom i rodzinom na całym świecie. Dotacje, które zebrało Beko, zapewnią im, a także szkołom podstawowym w Ameryce Łacińskiej, pomoc niezbędną do poprawienia stanu diety dzieci.

Źródło: portalspozywczy.pl

 
 
 
Tygodnik Finansowy
-Porazi nas drogi prąd. Wyhamują inwestycje
-Czy Brexit zniszczy polski transport?
-PARP dofinansuje nowe Sektorowe Rady ds. Kompetencji
-Ekspert: Wejście polskiej firmy spożywczej na rynek francuski możliwe jest tylko poprzez przejęcia
-KRIR: Pomoc de minimis będzie wznowiona po 1 stycznia 2019 r.
-Badanie: Media społecznościowe głównym źródłem informacji dla Polaków
-Koszyk cen: Dyskonterzy grają agresywnie, ale podwyżek nie są w stanie zatrzymać
-Sieci handlowe nie obędą się bez geofencingu
-Niewiele firm decyduje się na zatrudnienie niepełnosprawnych pracowników
-Ekspert o marketingu sensorycznym w okresie świąt Bożego Narodzenia
-Ekspert: Duże koncerny piwne w Polsce boją się małych browarów, dlatego biorą się za przejęcia
-Ustawa o zarządzie sukcesyjnym nie zlikwidowała starych problemów
-MŚP obawiają się nowych regulacji prawnych - najbardziej split payment i RODO
-Rosną wymagania USA dla europejskich eksporterów żywności


 
Archiwum
- Grudzień 2018
 
Archiwum roczne
2007
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2006
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2005
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2004
I IX X XI
XII - - -
 
 
    Dział Handlowy:  Gadu-Gadu 4997525 | wstecz | dalej | do góry | strona główna | administrator | 

   
 
 
E-mail: biuro@netb.pl,   Telefon: +48 12 687-55-00,  Faks: +48 12 395-32-76; +48 12 687-55-01.
 
  NetBrokers Sp. z o.o. dokładając wszelkich starań, aby informacje zamieszczone na poniższych stronach były kompletne i zgodne z prawdą, nie jest jednak w stanie zagwarantować ich poprawnosci i nie ponosi żadnej odpowiedzialnosci za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.