Internetowa Giełda Towarowa NetBrokers jest największą w Polsce platformą skierowaną do firm działających na rynku rolno-spożywczym.  
 
 
wersja polska
wersja angielska
wersja rosyjska
 
Tabela ofert
 Kod firmy:
 ID:
 Hasło:
Wejście Rejestracja
   
 
  | O firmie | Cennik | Reklama | Informacje prasowe | Instrukcja obsługi | Kontakt | Charakterystyka Tabeli Ofert |
 
   
 
Miejsce na Twoją
reklamę
Miejsce na Twoją
reklamę
 
 
      Wyświetlanie wyników: 10 25 50 wszystkie                waluty online: [Bankier.pl]
 
 
 
    Dział Handlowy:  Gadu-Gadu 4997525 | wstecz | dalej | na dół | strona główna | administrator |     
 
 
Unia Europejska
  Wspólna Polityka Rolna
- Informacje ogólne
- Dopłaty bezpośrednie
- WPR na lata 2014-2020
- Płatności bezpośrednie

-

Handel zagraniczny
- Portal UE
   
Rynki towarowe
  Mięso
- Notowania
- Notowania rynków zagranicznych
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW: [ wieprzowina, wolowina, drób, baranina ]
  Zboże
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Pasze
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Owoce i warzywa
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Mleko
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Cukier
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Prognozy
- Ogólne,    Mięso
- Zboże,      Mleko
  Wykresy cen towarów
- Wykresy z tabeli NetBrokers
   
Wokół rynków
- Środki ochrony roślin [10]
- Pasze i dodatki [37]
- Przyprawy i osłonki [19]
- Maszyny i urządzenia [27]
- Usługi transportowe [74]
- Wędliny [14]
- Magazyny, chłodnie, itp. [44]
   
 
Rozmaitości

Data zamieszczenie: 2018-07-18
Konsumenci powyżej 50. coraz częściej jadają w restauracjach. Czy restauratorzy widzą ten trend?

Polacy coraz chętniej chodzą do restauracji, a co za tym idzie – zostawiają w nich coraz więcej pieniędzy. Jak wynika z raportu „Polska na Talerzu 2018” firmy MAKRO Polska, w dni robocze wydajemy zwykle od 11 do 20 zł na jeden posiłek, z kolei w weekendy – od 21 do 30 zł. Co ciekawe, wyższe rachunki płacą często klienci powyżej 50. roku życia, którzy odgrywają na rynku gastronomicznym coraz większą rolę.

MAKRO Polska podaje, że dla wielu Polaków wyjście do restauracji nie służy tylko zaspokojeniu głodu. Jest to także okazja do skosztowania czegoś dobrego, czego być może nie potrafilibyśmy przygotować sami.

Świadomość Polaków o gotowaniu, potrawach, czy różnego rodzaju egzotycznych składnikach jest coraz większa i chcemy ich próbować. Oprócz tego spędzenie czasu w lokalu gastronomicznym jest sposobem na zrelaksowanie się. Na to, jak często odwiedzamy restauracje i jak dużo wydajemy w nich pieniędzy, znaczny wpływ ma również styl życia.

„Młodsze pokolenie więcej czasu spędza poza domem. Jest duża dynamika życia. Nierzadko mówimy nawet wprost o braku czasu na to, żeby gotować. Jeżeli chodzi o pokolenie starsze, srebrne, wyjście na zewnątrz czy jedzenie poza domem bardziej traktuje ono jako duże wydarzenie […]. To pokolenie – które staje się coraz bardziej świadome – też jest nastawione na spędzanie dni (czasami już na emeryturze lub w okolicach wieku emerytalnego) w inny sposób niż do tej pory” – mówi Przemysław Franczak, menedżer Pionu Ultra Świeża Żywność i Grupy Klientów HoReCa w MAKRO Polska.

Z jakich źródeł informacji korzystają Polacy przy wyborze lokalu gastronomicznego? Przede wszystkim zasięgamy języka u znajomych i rodziny (69%). Na dalszych miejscach znajdują się serwisy społecznościowe / portale internetowe (48%), artykuły w internecie (37%) oraz fora internetowe (33%). „Internet jest głosem ludu, czyli tych, którzy odwiedzili restauracje. To już nie jest świat ekspertów dyktujących trendy, przyznających gwiazdki. W ocenie restauracji istotne są wszystkie elementy, takie jak gościnność, jedzenie, ceny, lokalizacja” – uważa Maciej Żakowski, współzałożyciel festiwalu Restaurant Week.

W najbliższym czasie rola internetu wzrośnie zresztą jeszcze bardziej, zarówno jeśli chodzi o wybieranie lokali gastronomicznych, jak i rezerwowanie stolików w restauracjach czy zamawianie z nich posiłków do domu.

Źródło: portalspozywczy.pl


Źródło:
...
 
-Czesi grożą nam embargiem
-Oferty Pamapolu i WZPOW najkorzystniejsze w przetargu KOWR
-O wyzwaniach dla sektora rolno-spożywczego podczas WKG 2018
-DGP: Państwowe instytucje będą mogły blokować strony nielegalnych e-sklepów
-IERiGŻ: W czerwcu 2018 r. koniunktura w rolnictwie nie poprawiła się
-Dyskonty rozwijają się dobrze, mimo pesymistycznych prognoz
-7 najważniejszych trendów konsumenckich kształtujących handel
-Susza na polach
-Rolnik zawód niebezpieczny
-Co dalej z gastronomią w centrach handlowych? "Część sieci wstrzymała ekspansję"
-PIH: Zmiana kar za kradzież w sklepach jest szkodliwa dla sprzedawców
-Cyfrowa żywność to żywność śledzona od pola do fabryki
-Czynnik ludzki niezbędny w transporcie i logistyce
-Będzie nowelizacja ustawy o zakazie handlu w niedziele
-Polska Izba Żywności Ekologicznej zrealizuje kampanię "Jemy eko"
-Wystartuje nowa e-platforma z produktami od rolników
-Euromonitor: Sprzedaż hipermarketów w Polsce spadnie poniżej 30 mld zł w 2018 r.
-Konsumenci zaufali e-commerce
-Emperia: Podjęto decyzję w sprawie pokrycia straty za 2017 r.
-Kasy samoobsługowe zastępują kasjerów
-Kultura i role społeczne ważnym czynnikiem determinującym zakupowe preferencje Polaków
-Badanie: 23 proc. polskich internautów kupuje w zagranicznych e-sklepach
-Analiza: Do 2020 r. światowy rynek chmury obliczeniowej wzrośnie do 390 mld USD
-Badanie: Internauci coraz chętniej kupują w zagranicznych serwisach

 
- Rozmaitości

 
 
 
    Dział Handlowy:  Gadu-Gadu 4997525 | wstecz | dalej | do góry | strona główna | administrator | 

   
 
 
E-mail: biuro@netb.pl,   Telefon: +48 12 687-55-00,  Faks: +48 12 395-32-76; +48 12 687-55-01.
 
  NetBrokers Sp. z o.o. dokładając wszelkich starań, aby informacje zamieszczone na poniższych stronach były kompletne i zgodne z prawdą, nie jest jednak w stanie zagwarantować ich poprawnosci i nie ponosi żadnej odpowiedzialnosci za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.